2010. január 27., szerda

Grillezett, sajttal töltött gomba

gomba1

Le kell adnom pár jópár 10 kilót, úgyhogy kicsit eluralkodnak mostanában a valami grillezett/sült salátával jellegű főételek, és megpróbálok olyan süteményeket sütni, amiket nem szeretek, hogy ne azon múljon a dolog, hogy van-e akaraterőm csukva tartani a süteményes doboz tetejét. Ez most az előbbire példa. egyébként meg nincs…

Hozzávalók:

  • 8 nagy csiperkegomba (ez fél kg volt)
  • pár szem szárított paradicsom
  • 1 csokor újhagyma
  • 1-2 maréknyi reszelt sajt
  • 1 evőkanál olaj
  • só, bors
  • bazsalikom

A gombákat megtisztítom, és kiszedem a tönkjüket. A tönköket, a paradicsomot és az újhagymát összevágom, és az olajon megpárolom. Sóval, borssal, bazsalikommal fűszerezem, és hozzákeverem a reszelt sajtot. A sütőt 180 fokra előmelegítem, és egy tepsit kibélelek sütőpapírral. A gombákat a tepsibe teszem (a tetejük legyen alul), és rájuk kanalazom a tölteléket. Kb. 20-25 percig sütöm, amíg a gomba megpuhul, a töltelék pedig forró lesz. Salátával főétel, magában előétel.

8 darab lesz belőle. Eredetileg a női lapozón.

6 megjegyzés:

szepyke írta...

Nagyon jót röhögtem!:)

Pár, jó pár...:)))

Névtelen írta...

én épp este töröltem a blogom,fogyókúra miatt...de eddig bírtam,majd én is olyat csinálok,amit nem szeretek!

Lilla írta...

nem szabad ilyen drasztikus lépéseket tenni! meg az önös érdek is h szeretem olvasni a blogodat.

Névtelen írta...

:)köszi, vosszacsináltam.:))

Vesta írta...

Bizony, a gasztroblog vezetése nem tesz jót a testsúlynak! Én egy kis mozgással próbálom megoldani a kalóriaégetést, de ehhez még attól is nagyobb akaraterő kell, mint a sütisdoboz zárva tartásához :)

Lilla írta...

sajnos nem a blogolás miatt híztam meg, nem az utóbbi 1 évben mászott fel a túlsúly hanem az utóbbi 10ben, és nem is egyenletesen. de elutam és elindult az életmódváltás. ha lesz valami eredménye már, beszámolok róla meg a korábbi diéta-tapasztalatokról.