2010. január 4., hétfő

Kedvenc film(részlet)ek

Vesta hívott játékba, hogy mutassam meg, mik a kedvenc filmrészleteim. Miután közel egy órája kerestem megfelelő (nyelvű és minőségű) részletet A gyűrűk urá-ból, és még mindig nem jártam sikerrel, módosítottam a feltételeimen. Jöjjön öt kedvenc Disney részlet. Ezeket kicsit egyszerűbb megtalálni a neten, és amúgy is a fele ezek közül került volna ki.

Aladdin – nehéz a döntés, hogy a Friend like me, vagy a Prince Ali a jobb, azaz Dzsinni dala a barlangban, vagy a szemkápráztató bevonulás…. kivételesen a filmből készült sorozat is zseniális (ki emlékszik még a homokból előbújó mamelukokra, a gonosz Mozenrath-ra és Mechaniclesre?)

Igazán kiadhatnák a filmet (újra) DVD-n, nagyon hiányzik a gyűjteményből.

Hercules – nagyon jó a film egyéni látványvilága, a kis “felesleges kunkorok”, Hadesz kék láng-haja, a múzsák és egyáltalán. Lelkesedés a köbön.

“A válaszom két szó: O Ké”

A szépség és a Szörnyeteg – kötelező darab az összeállításban, még a mottómat is innen választottam :-) azt ugye mindenki tudja, hogy Hugh Jackman játszotta a musicalben Gastont???

101 kiskutya – azt hiszem senkinek nem kell bemutatni,  szerintem mindenki ismeri, az idősebbek még moziban is láthatták. A házvezetőnő igencsak hasonlít a Csipkerózsika három tündér keresztanyjához. :-)

Minden kutya olyan, mint a gazdája (nálunk ekcémás a családi eb, mint mindenki)

Bűbáj – nem szeretem se a Hófehérkét, se a Hamupipőkét, és a Csipkerózsikát is csak mértékkel. Feláll a szőr a hátamon a hangjuktól. Ez azonban tökéletes hercegnős Disney mese.

+1 A hercegnő és a béka – kinél lehet még bevágódni azzal, hogy “nézd mennyit daraboltam”?

1 megjegyzés:

Vesta írta...

Azt valóban elfelejtettem mondani, hogy kicsit időigényes a feladat :) De nagyon jó részleteket találtál!